SMT pasta

Čtvrtek Duben 21 15:50:09 CEST 2016

Hodne zalezi na teplote - kdyz jde ztuha, tak ji prihrejvam na lampicce.
A taky se da naredit tekutym (gelovym) tavidlem, jen asi zalezi jak
kterym... Proste to vytlacim ze strikacky na CDcko (lze pouzit i DVD ;-)
). pridam malinko tavidla, zamicham a nacpu z5 do strikacky. Hlavne se
to nesmi prehnat.
Kazda Cinska pasta ma navic jinou konzistenci.