STEP UP 12-24V 20A

Petr King petr.king na atlas.cz
Středa Duben 20 21:50:20 CEST 2016

To bohuzel nepomuze. Baterie uz tam je. Potrebuju pouzit auto jako
centralu. Z palubniho napeti zivit spotrebic ktery je na 24V a ma prikon
tech 20A.
Ale ted jsem zjistil, ze jsem blbec a ze menic nepotrebuju, protoze mi
nepomuze. Neuvedomil jsem si, ze spotrebic, coz je v mem pripade
nabijecka lipol, ma maximalni nabijeci vykon 300W, coz je pro 6s lipol
neco malo pres 10A, ktere delam i ted, na 12V. Nabijecka ma totiz limit
na vstupu 20A. Chtel jsem ji zvysit napeti, aby klesl proud a abych
dokazal nabijet lipol vyssim proudem, nez 10A , alespon 15A. Jenomze mne
nepusti celkovy vykon nabijecky, ktery je 300W.

Takze neresim menic, musim vyresit jinou nabijecku, nebo si pri nabijeni
pockat par minut navic :-)

P.