[OT:] Shanim Compaq EVO D510 ultra-slim nebo SFF

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 20 19:53:49 CEST 2016

Zdravim,

clovek jeste nedoresi jeden problem a uz prijde dalsi... Potrebuju
vymenit PC, ktere bezi 24/7 (ac k tomu nebylo navrzene) a to tak, ze jen
prehozenim disku - potrebuju minimalizovat vypadek a ne si hrat s
nainstalovanym SW (nebo s vymenou kondenzatoru, to muzu delat, az bude
masina offline), proto hledam stejne PC. Vzhledem k tomu, ze je to uz
docela slusna vykopavka, je jista sance, ze ho nekdo bude mit zahozene
nekde ve skladu.

Nemate nekdo HP/Compaq EVO D510, idealne jako ultra-slim desktop,
pripadne SFF desktop? Par kousku jsem nasel, ale hledam (i cenove)
nejvhodnejsi reseni - pravdepodobne by mi stacil i zdroj pro ten
ultra-slim, ale jednodussi bude asi shanet cele PC.

Kdyby nahodou, tak soukrome, potreboval bych to doresit co nejdriv, i
kdyz ono je to determinovae dobou, jakou udrzim stavajici PC v chodu,
zjevne dozraly kondenzatory ve zdroji (deska uz je ma vymenene, par
mesicu byl klid a PC zacina zlobit znovu).

Diky.

Pavel Kutina