Re: snímač absolutního úhlu natočení - rozhodnuto

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Duben 20 17:03:50 CEST 2016

Můžete tu metodu popsat?

Respektive, proč se nepoužije vektorový počet (jednotkový vektor)?

Tím byste ziskal nejen průměrný směr, ale i jeho stabilitu.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158