RE: Re: snímač absolutního úhlu natočení

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Duben 20 10:28:27 CEST 2016

	Kdysi jsem uvazoval o kombinaci par bitoveho absolutniho snimace v
Grayove kodu s presnym ale relativnim inkrementálním snimacem. U toho je
totiz problem kalibrace, kterou nektere cidla maji a je na "0" stupnu. Po
vypadku napajeni neni mozno predpokladat rozumnou dobu pruchodu nulou. Takze
to chce aspon mit cidla dve a po ztrate synchronizace prejit na absolutni a
to kdyz prejde pres zmenu signalu mezi dvema polohami tak z tabulky
kalibraci najit v jake poloze to bylo (aby nebylo nutne mit absolutni snimac
nejak moc de-luxe presny).

Radek (benedikt2hw.cz)