[OT:] Lepeni zrcatka

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 20 03:55:08 CEST 2016

 20.4.2016, 3:45:10

Ano, existuji oboustranne pasky pro narocne aplikace, napr:
http://www.slepto.cz/akrylove-penove-pasky
Jistou vadou na krase, ale muze byt skutecnost, za civecka takove
pasky, je mnohdy drazsi, nez nove "sklo" do zrcatka.
Existuji i cenove prijemnejsi, cinske alternativy, samozrejme s cinskymi nectnostmi, v
podobe dlouhe dodaci lhuty a nejistoty realnych parametru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz