[OT:] Lepeni zrcatka

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 19 16:02:18 CEST 2016

No tak ono to nejspis bylo tak, ze ztvrdla ta gumova vrstva/lepidlo, kterym
to puvodne vyrobce prilepil a pak, kdyz to ten dobrodinec pacil, tak se to
skoro cele odlepilo. Spis je zazrak, ze se to neodlepilo uplne cele a
neupadlo za jizdy.

Jinak vim, jak je citit silikon, kdyz tvrdne, ta octova vune je
nezamenitelna. Zatim jsem dostal jen tip na akvaristicky cerny silikon,
ktery sice taky smrdi octem, ale mel by vydrzet.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 19, 2016 3:53 PM
Subject: Re: [OT:] Lepeni zrcatka

19.4.2016, 15:40:03

Staci ocichat. Kyselina octova ma pomerne vyrazny a typicky zapach.
Ale docela se divim, ze mate co lepit. Kdyz jsem se ja pokusil
demontovat zrcatko, neb jsem potreboval vymenit mechaniku za nim, tak
ze 2 pokusu, jsem sel 2x k popelnici. A to jsem mel i improvizovany
demontazni pripravek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz