Re: snímač absolutního úhlu natočení

prichy@volny.cz prichy na volny.cz
Úterý Duben 19 15:53:19 CEST 2016

Objednejte si ho na aliexpressu. Je to za pár dolarů. Já mám zatím objednán 5045 a asi půjdu i do přesnějšího 5048.

----- Reply message -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: snímač absolutního úhlu natočení
Datum: út, 4. 19, 2016 13:40
Ano, chyba je často větší, nicméně vhodným matematickým zpracováním
lze hodně snížit. A právě proto potřebuji, aby rozlišení bylo větší
než jen 8 poloh a chtěl bych alespoň 6 bitů.

Vyrábět to opticky jak bylo na zmiňovaném odkaze mi nepřijde
ideální, jednak mám trochu strach o dlouhodobou stabilitu. přece jen
na střeše to bude rychle degradovat.

proto jsem pošvidrával po nějakém převodníku a líbí se mi ty obvody
as5040, ale vypadá to, že žádná alternativa není.

Díky.

Petr

Dne 19.4.2016 v 09:46 Martin Persich