[OT:] Lepeni zrcatka

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Úterý Duben 19 14:53:47 CEST 2016

Silikon bych nebral - je hrozne kysely.
Na zrcadla je nejaky special "silikon"/lepidlo. Take normalne v tube do
pistole.
http://goo.gl/rKM1pV
Ale jestli to prezije letni vedra i mrazy ... ?

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 19. dubna 2016 13:27
Předmět: [OT:] Lepeni zrcatka

Zdravim,

zjistil jsem, ze se musim venovat i prizemnim starostem - nejaky dobrodinec
se mi snazil vylomit zrcatko u auta (ta bajka o schovavani klicku do zrcatka
je zjevne stale ziva), ale jednak se mu to nepodarilo, druhak jedinym
vysledkem bylo, ze mi odlepil skoro v cele plose sklo zrcatka od podkladu.

Ja ho odlepil uplne (hrozilo, ze upadne, drzelo to ma plose cca 10x5 mm) a
potrebuju ho nalepit zpatky. Jo, ale cim? Je to vyhrivane zrcatko a lepidlo
by tedy melo odolavat i teplu, takze asi ne kazda oboustranka bude to prave,
ale mozna se pletu. Staci pouzit nejake domaci zasoby? Silikon, epoxid,
tenkou oboustranku, tlustou oboustranku? Nebo exisuje nejaky special?
Puvodne to vypadalo, ze to sedelo na tenke gumove vrstve, ktera postupem
casu ztvrdla (autu je 19 let) a ja ted nevim, cim to nahradit.

Diky a omlouvam se za OT.

Pavel Kutina