Re: snímač absolutního úhlu natočení

Martin Persich persich na transcon.cz
Úterý Duben 19 09:46:40 CEST 2016

Samozřejmě nevím, o jakou konkrétní aplikaci se jedná, jen podle našich zkušeností bych si dovolil upozornit, že pro smysluplnou přesnost měření směru větru je snad ještě důležitější vlastní umístění než rozlišení čidla. To jen na základě zkušeností, jak mnohdy vidím u báráků tato čidla umístěna. Stožár 2 m nad střechou obvykle opravdu nemá smysl ... chyba nastavení korouhvičky je velmi často mnohem větší než tříbitové rozlišení a korouhvička se otáčí každou chvíli jinam, přičemž vítr fouká pořád stejně. Ten standardní srožár 10 m je asi opravdu optimální ... :-)
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Petr Zapadlo
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 19, 2016 9:12 AM
  Subject: Re: snímač absolutního úhlu natočení

  Zdravím,

  ano, uvedené znám. Nicméně 3bitové kodování  a min 6 je trochu rozdíl.

  300kč přinejhorším dám, jen jsem se ptal, zda existuje ještě nějaký jiný výrobce, kterého jsem třeba omylem přehlídl.
  protože jiné obvody než AS50xx jsem nenašel.

  Petr

    300 Kč je moc peněz? Co by bylo cenově přijatelné?

    Tady to někdo vyrobil na koleně:

    http://www.pokusy.chytrak.cz/schemata/vetromer.htm

    P.K.