prostorove cidlo

Úterý Duben 19 08:22:15 CEST 2016

Tak buď tahat kabely na povrchu (nic moc, já vím, ale když to půjde pod
stropem, tam se stejně nikdo nekouká) a nebo použít stávající kabely od
svítidel = svítidla vyměnit za typ s čidlem. Což bude mít výhodu v tom, že
nebude svítit najednou celá chodba, ale jen ten úsek, kudy zrovna někdo
prochází.

P.K.