nahrada KTY84

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 15 18:22:11 CEST 2016

Když už jsme u toho stáhnul jsem si datasheet od GaN HEMT QPD2795 (viz
sousední vlákno) a docela mě dostala ta křivka předpokládané životnosti
v závislosti na teplotě přechodu.
Když se nad tím zamyslíte, tak při teplotě cca 60 st.C životnost
přesahuje celkové stáří vesmíru, pyramidy v Gíze to přežije i při
teplotě 150 st.C atd. To by mě zajímalo, jak se tyhle numera tvoří. A
najdete to dnes i v jiných datasheetech, asi je móda.

Mrazík