nahrada KTY84

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 15 13:07:27 CEST 2016

 15.4.2016, 12:57:14

Nemusi za tim byt jen ekonomika, ale treba i rozhodnuti z moci
uredni/bruselske.
Nebo i rozhodnuti manazerske. Bylo by velmi naivni se domnivat, ze
vsechna manazerska rozhodnuti, zvlaste ve velkych firmach, jsou
racionalni, podlozena relevantnimi daty a v delsim casovem horizontu
spravná.
Nicmene, pokud je na trhu zajem, pravdepodobne se brzo objevi
alternativni vyrobce, jen to uz asi nebude, za tech par centu.
Prikladem budiz treba nizkosumovy JFET 2KS170, ktery puvodne
dlouhe roky delala Toshiba, ale nekdy 2005-2010 vyrobu ukoncila.
Dnes je na trhu ekvivalent LSK170 od Linear Integrated System

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz