DVB-T2

Pátek Duben 15 09:29:00 CEST 2016

http://www.dvb-t2.cz/
Prý do roku 2020 by se mělo vypnout poslední DVBT, začít s přechodem by
se mělo už letos v říjnu. Ze Žižkova se pokusně vysílá už dávno, takže
nadšenci pro novinky už novou telku doma jistě mají :-)
http://www.digitalnitelevize.cz/zpravy/obecne/2010-5-20-experimentalni-vysilani-dvb-t-2-z-prazskeho-zizkova.html
http://www.semi.cz/digitalni-vysilani/
Anděl