nahrada KTY84

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Duben 15 08:52:26 CEST 2016

Omlouvám se za asi blbý dotaz, ale jakou nevýhodu má třeba

http://www.gme.cz/termistor-ptc-kty81-210-p530-019 ?

Chápu, že pokud potřebujete velký rozsah teplot, je PTC lepší, ale zase pokud pracujete v rozsahu cca 0-50°C jako já, je výhodou NTC velká změna odporu a tím i velká odolnost proti rušení, protože se snadno pohybujete v rozsahu napětí např. 1-10V

Martin Záruba