jak technika pokrocila

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Duben 15 07:29:01 CEST 2016

No, právě jsem dokončil světlo které je taky osazeno PT4115 a žádné rušení nepozoruji. Ani na FM rádiu ani na 144MHz. A to to mám ve vytištěné plastové krabičce, takže vyzařování níc nebrání. KV nemám, takže tam jsem to nezkoumal. Taky to napájím z NB adaptéru.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Thursday, April 14, 2016 4:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: jak technika pokrocila

koupil jsem si na eBay par 10W led a driveru
http://www.ebay.com/itm/252038852796?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

a poznamky:

Datasheet: https://people.xiph.org/~xiphmont/thinkpad/PT4115E.pdf

zapojení odpovídá přímo typickému zapojení z datasheetu
• usměrňovací můstek na vstupu ze Schottky diod SS14 ( If  1A )
• kondenzátor na vstupu 220μF / 35V
• snímací odpor je složen ze dvou rezistorů o velikosti 0.2 a 0.33Ω
• pracovní Schottky dioda je SS24 ( If  2A )
• paralelně na výstupu pro LED je umístěn keramický kond.

ruší VKV jak sviňa pokud to napájím z notebookového adaptéru :-(
Notebookovy adapter - typicky s vystupem 19V.

chtel jsem si udelat takovou pomocnou lampicku na magnet v garazi
a protoze mam garaz zapustenou do terenu, tak nemam VKV signal moc
silny. Tohle znemoznuje prijem kompletne. Pridaval jsem nejaky kond na
vystup a nijak viditelne to nepomaha :(.
Jeste mozna presunu radio od ponku nekam k vratum - tim by se to mohlo
zlepsit.

--
Zito