Re: OT: Kostní dřeň pro mého syna - prosba

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 14 22:28:38 CEST 2016

Ano, to bylo taky asi jediné, co mě napadlo.
Ale moc se mi to nezdá, protože prý to probíhá tak, že při vstupu do
registru se udělá
jen jednoduché vyšetření a uložení jen nějakých základních parametrů. A
teprve když
se najde shoda podle tohoto hrubého přiblížení, tak se daný člověk pozve
k dalšímu
odběru pro podrobné vyšetření.
Myslím, že takhle nějak mi to říkali, když jsem tam před nějakými 20
lety vstupoval.

PL