jak technika pokrocila

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 16:57:29 CEST 2016

On Thu, Apr 14, 2016 at 04:20:41PM +0200, Vláďa Anděl wrote:
> nojo, no, přibližují. Bohužel jsou jen do 32V a já to mám do 50. Zrovna s
> tímhle obvodem jsem nedávno nějaký zdroj dělal, byly v té bedně dva. Ze
> všech stran obložené keramikou, všechno "podle zásad FV techniky", v
> plechové bedně (rack) a při měření EMC to bylo v okolí 200 MHz jen 2 dB pod
> limitem. Jo, mohly tam vyzařovat i procesory (2x AT89C4051 na 3,6 MHz a
> jeden Silabs na 25 MHz), ale víc bych věřil na ty zdroje. To je ta stinná
> stránka zvyšování rychlosti spínacích prvků :-(

koupil jsem si na eBay par 10W led a driveru
http://www.ebay.com/itm/252038852796?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

a poznamky:

Datasheet: https://people.xiph.org/~xiphmont/thinkpad/PT4115E.pdf

zapojení odpovídá přímo typickému zapojení z datasheetu
• usměrňovací můstek na vstupu ze Schottky diod SS14 ( If  1A )
• kondenzátor na vstupu 220μF / 35V
• snímací odpor je složen ze dvou rezistorů o velikosti 0.2 a 0.33Ω
• pracovní Schottky dioda je SS24 ( If  2A )
• paralelně na výstupu pro LED je umístěn keramický kond.

ruší VKV jak sviňa pokud to napájím z notebookového adaptéru :-(
Notebookovy adapter - typicky s vystupem 19V.

chtel jsem si udelat takovou pomocnou lampicku na magnet v garazi
a protoze mam garaz zapustenou do terenu, tak nemam VKV signal moc
silny. Tohle znemoznuje prijem kompletne. Pridaval jsem nejaky kond na
vystup a nijak viditelne to nepomaha :(.
Jeste mozna presunu radio od ponku nekam k vratum - tim by se to mohlo
zlepsit.

--
Zito