MP3 stream

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 16:21:54 CEST 2016

Akorát to má jednu nectnost na kterou jsem přišel až nyní. Je to mono
i s externím I2C DACem...

In the default configuration, this code will output 16-bit mono audio.
Stereo audio is possible but hasn't been implemented yet: a stereo
synth is available but has not been modified for ESP8266 use yet.

Na přenosné rádio s jedním reproduktorem a bez sluchátkového výstupu
to nevadí, ale chtěl jsem dělat i malinkou variantu jenom sluchátka a
tam už je to blbý. Holt budu muset oprášit koncept s VS1053B a přidám
k tomu tu SPI RAM co používají tu...