jak technika pokrocila

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 14 09:50:43 CEST 2016

ano, v povodonom prispevku bol sice spominany Infineon, ale mas pravdu
ze to robi uz kde-kto :-)

Vo vysokofrekvencnej technike su tieto materialy velmi zaujimave a
komunita ich uz davno objavila. Vykonove tranzistory s kapacitou 1kW na
puzdro, navyse odolne voci neprisposobeniu na vystupe az do PSV
nekonecno, napajacie napatie 50V a viac, vysoke teploty a ine
vychytavky. Radost s nimi pracovat...