jak technika pokrocila

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 14 09:17:07 CEST 2016

no lebo sa nezaujimate o ine veci ako ledky na hlinikovom chladici :-)

Infineon robi RF veci na SiC uz dost dlho. Pred par rokmi sme mali
studenta, ktory pracoval na projekte rekuperacie VF energie zo zatazi. V
dvoch najvacsich urychlovacoch mame zhruba 10 MW VF vykonu, ktory sa
disipuje v zataziach a konceptualne sa s tym neda nic robit. Takze sa
pokusame previest ho napsat na DC a vyuzit. SiC prvky su konecne nieco
vyuzitelne a demonstroval funkcnost takeho systemu. Skusal diodove
usmernovace a bol napad pouzit aj riadeny usmernovac (nieco na sposob
Vasej MOSFET diody)

http://cds.cern.ch/record/1300172/files/CERN-THESIS-2010-125.pdf

b.