Re: Zastoupení TI

Jan Brož brozj na email.cz
Pondělí Duben 11 12:34:36 CEST 2016

V ČR je přímo pobočka TI - Texas Instruments CZ, sídlí v Praze. Nemají ale
lokální kontakty, všichni jednou přímo přes ti.com kontakty/support. Nebo
můžete zkusit nějakého českého dodavatele texasích komponent, zastoupení v
ČR má třeba EBV, Silica či Arrow. Ti jsou schopni vzorky dodat (když jim to
bude připadat zajímavé).

---------- Původní zpráva ----------
Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>
Komu: ! Hw-News (hw-list na list.hw.cz) <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 4. 2016 17:16:00
Předmět: Zastoupení TI

"Netušíte někdo, zda existuje v ČR nějaké zastoupení Texas Instruments?
Našel jsem moc pěkné čidlo, které by se mi hodilo do studentského projektu.
Nabízí u něj sice samply, ale když se přidá do košíku, u checkoutu to
napíše: "Your account does not have access to samples." :-((

Našel jsem to sice za ceny kolem 150 Kč, což je přijatelné, ale například
Mouser k tomu přirazí cca 500 Kč poštovné/balné, což u tečky 3x3 mm, kterou
člověk sotva vidí na stole, trochu zamrzí. Tak bych je chtěl oslovit, jestli
by pro školu nenašli nějakou schůdnější cestu.

Díky za info

Jakub Šerých