Re: Arduino - nová verze

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 10 18:56:58 CEST 2016

Asi jsem se nějak ztratil.
Píšete, že máte UNO. A to má přece nějakou formu USB/serial převodníku, ne?

Pokud je na RS232 DTR aktivní, tak je na něm +U. A to odpovídá na logickém
výstupu převodníku log. L. Takže ta nová verze SW spoléhá na oddělovací
kondenzátor, na začátku shodí logický výstup DTR do L, pak programuje
(nevadí, že je stále v L, protože kondenzátor z toho udělá jen pulz) a
na konci
ho zase vrátí nahoru.
Tak kde je chyba? Mělo by to fungovat jak přes USB/serial, tak i přes
skutečné
RS232 a nějaký MAX232.

PL