Re: Arduino - nová verze

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 10 14:37:30 CEST 2016

Arduino určitě není sprosté slovo, ale naopak je to podle mě skvělý projekt.
Přitáhl k bastlení spoustu lidí, kteří by se do toho jinak nikdy nedali,
takže
budiž mu vzdávána čest a sláva.

Pokud Vám to dělá problém jen ve fázi programování (tj. downloadu SW
do Arduina), tak zkuste změnit v nastavení typ desky. Ty bootloadery se
totiž časem trochu vyvíjely a měnily, a mně kdysi taky desky UNO nejely
jako UNO, ale musel jsem je nastavit jako nějaký jiný model s 328 (teď si
přesné označení nepamatuju).
Pak jsem do všech svých Arduin (v té době do asi 12 kusů) nalil alternativní
bootloader Optiboot, který je mnohem menší a dokonce i rychlejší.

PL