Audio zesilovac

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 14:42:48 CEST 2016

Stereo bude trochu "pochybne" - repro budu blizko seba. Ak by boli v
jednej bedni, bolo by ich treba oddelit. Radil by som Vam zmiesat to
tymi odpormi a urobit dvojkanalove mono, tak ako tak to v uzavretej
bedni nebude nikto na nic ine pripajat, sluchadla su tiez mimo uvah,
lebo vystup PAM8403 je mostikovy.