Audio zesilovac

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 14:38:36 CEST 2016

Děkuji za sáhodlouhé vysvětlení. Vzhledem k tomu, ze jsem doposud nevedel
kolik tyhle repracky umí "odspodu" (je mi jasny ze to bude naznak tonu ale
alespon neco) a dozvěděl jsem se to až z webu sos.sk tak opravdu nemá smysl
pásmo rozdelovat a dam tam bud jeden širokopásmý nebo dva (stereo)...
Krabičku budu dělat z 3mm preklizky. Takže to cely přehodnotím. Děkuji za
informace.