LiION a vysoke teploty (navigace / tablet v aute)

Čtvrtek Duben 7 08:13:56 CEST 2016

Dne 6. dubna 2016 23:53 gatilo <gatilo na centrum.cz> napsal(a):

> LiIon nebouchaji, alespon ne za ohnovych efektu, ale v te navigaci
> stejne bude spis ponekud problematictejsi LiPo.
> Reseni: aku vykuchat a navigaci zivit z palubni site.

Já mám hodně starou navigaci, v té bude ještě Li-Ion. A k provozu bez
baterie - nevím jistě, jestli náhlá ztráta napájení nemůže způsobit nějaké
problémy, přecejen když se zařízení vypíná příslušným tlačítkem, tak se
korektně ukončí (všechny) aplikace a pak teprv se vypne interní napájecí
zdroj. To se navíc může lišit kus od kusu.

P.K.