LiION a vysoke teploty (navigace / tablet v aute)

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 6 21:21:27 CEST 2016

Nedávno jsem našel ve skříni dcery 7" tablet, který už delší dobu
nepoužívala. Baterka se nafoukla tak, že vyrazila zadní kryt, ale naštěstí
nebouchla, a nevytekla. Když jsem ji odpojil, tak tablet na nabíječku
normálně funguje dál. Takže možná by to bylo jedno z řešení. Jestli to
zařízení má být používané jenom v autě jako navigace, tak tu baterku vyndat.
Ales Filip