Zabezpeceni auta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 5 22:20:37 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 01.04.2016 od Jaroslav Lukesh:

> Lze kapacitně snímat osobu, když se k autu přiblíží blíž než na
> metr? Nechci mít nikde hliníkové polepy, jestli to jde snímat
> karoserií s tím že obvod je unitř.

Už je to snad 20 let, kdy jsem to viděl. Na veřejném parkovišti ve
městě často parkovalo auto, které to mělo zabudované. Nezkoumal jsem,
jak to fungovalo a jestli ze všech stran, ale když jsi k tomu autu
přišel blíž, tak se z auta ozvala nějaká taková hláška: "Opusťte
prosím chráněný prostor vozidla."

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem