Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Duben 4 17:36:09 CEST 2016

No ta sleva byla asi 0,10Kč při 100.000 měsičně.. Stejně banky musí umět
lepší
cenu, jinak by ty autorizační sms byly dost ztrátové.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tomas Urbanek <turbyho na me.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 4. 2016 17:16:27
Předmět: Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

"

T-mobile, respektive puvodni GTS sms umi a to i pres rest api. Pouzivame to
uz dlouho. Cena ale neni nic moc, pohybuje se kolem 1kc s dani. Mirna sleva
jen pri velkych objemech. Jak tu padlo, je treba to resit pres velkoobchod.
Retail tohle neumi.

Turby

4. 4. 2016 v 15:47, Tomáš Hamouz <hamouz na divesoft.cz