Re: Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Duben 4 15:08:30 CEST 2016

Pouzivame 2N bluevoice brany, ale je to docela draha srana. Pak demon smsd
na bsd, posilame ze 4 sim najednou.

M.

-------- Původní zpráva --------

Od: Jan Půhoný

Datum: 4.4.2016

Předmět: Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Mám vyzkoušeno  Huawei E3372 a Huawei K3765.

Oba umí tak 100 SMS / 10 min. S uvedeným objemem se mi nikdy nekously (ťuk,
ťuk).

Ohledně API nebo jiného napojení, T-Mobile mi podle obchoďáka neumí nic
nabídnout. Pokud by tady byl nějaký insider třeba i od jiného operátora, rád
se nechám poučit o možnostech (a cenách).

Díky.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou

https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí

http://www.puhy.net

A este otazka, mozete uviest typ modemu ktory pouzivate?

Prave hladam nahradu za Enforu. Stava sa nam ze raz za cas vytuhne

a je potrebny reset odpojenim napajania.

j.