Re: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Duben 4 14:36:35 CEST 2016

Dobry den, vetisnou se u takovychto "neomezenych" tarifu uvadel se limit
10000 (SMS, minut hovoru),
Ale porad to je takove  nejasne s tim ze se muze nekdo spatne vyspat a
nebude to platne. Pokud prijdete na nejakou moznost jak posilat SMS s cenou
odpovidajich cene u techto neomezenych tarifech prosim podelte se. S
pozdravem TM.