RE: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 4 14:31:06 CEST 2016

Zdravim,

Neviem ci je tu uplne aktualne ale SIM karty maju obmedzeny pocet autorizacii.
Kedysi to bolo 65535. Kazde jedno spojenie (poslanie SMS, hovor) vyzaduje overene
Nie je lepsie taketo mnozstva posielat cez agregacne cetrum?
Operatori ponukaju niekolko sposobov (SMPP, http get/post, API…)
Moze sa ale stat ze cena za SMSky bude viac ako teraz platite pausalne.
A este otazka, mozete uviest typ modemu ktory pouzivate?
Prave hladam nahradu za Enforu. Stava sa nam ze raz za cas vytuhne
a je potrebny reset odpojenim napajania.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Monday, April 04, 2016 2:12 PM
To: HW-news
Subject: SMS ve velkých objemech - T-mobile, případně jiné řešení

Dobrý den,

nemá někdo možnost dostat z T-mobile limity, které jsou na "neomezených" tarifech?

Jedná se mi o to, že mám v serveru modem a neomezenou SIM kartu a posílám přes to SMS. Nejde o spam, ale o SMS zákazníků z řad obcí, případně informace z eshopu o odeslaných objednávkách, sms z monitoringu sítě atd.

Celkem je to cca 20000 SMS / měsíc. T-mobile se samozřejmě cuká (občas). Nicméně zatím to jede.

Jde mi o to, kolik mohu poslat SMS za měsíc z jedné SIM (ve smlouvě to není a na infolince tvrdí, že je to neomezené, obchoďák si neví rady). Případně jakou rychlostí mohu SMS odesílat. Technicky si nejsem úplně jistý, ale myslím si, že SMS se posílají servisním kanálem a tam by mohl být problém s omezením propustnosti pokud to tam sypu moc rychle.

Případně pokud by někdo z konference uměl nabídnout nebo zprostředkovat řešení, rád toho využiji. Pochopitelně cenově SMS za 0,5 až 1,-Kč nedává smysl.

Případně prosím kontakt soukromě.

Díky.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou