Zabezpeceni auta

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Duben 4 13:48:07 CEST 2016

Na všechno se časem něco najde - viz nedávný článek z Telegraphu -
"prodlužovačka" signálu klíče, takže pak lze auto otevřít a nastartovat,
i když je klíč daleko.
http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/03/23/hackers-can-unlock-and-start-dozens-of-high-end-cars-through-the/?utm_campaign=55ef28a3d4dbac4e6e008519&utm_content=56fa18add4dbac3b83004897&utm_medium=smarpshare&utm_source=twitter