Snímání blízkosti osoby - Re: Zabezpeceni auta

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 3 22:25:30 CEST 2016

Tak ty nějaké mám, chtěl jsem udělat radar na měření rychlosti, ale ještě na
to nedošlo.

Jak je to s dosahem, aby to nedetekovalo pohyb 100 metrů daleko? Nebo jsou
ve stropě a čučí přes okna na zem? Kde jsou umístěné u nových aut?

Dík, JL.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kubat Tomas" <tomas.kubat na comap.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 3. dubna 2016 18:16
Předmět: RE: Snímání blízkosti osoby - Re: Zabezpeceni auta

mikrovlne cidlo/cidla ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Sunday, April 03, 2016 5:49 PM
To: HW-news
Subject: Snímání blízkosti osoby - Re: Zabezpeceni auta

Chtěl bych oživit dotaz, zda se dá nějak řešit kapacitní snímání blízkosti
osoby ve vzdálenosti 1-2m a to bez sendviče pod lakem karoserie nebo na
skle. Tedy s využitím karoserie jako živého konce a referenčního potenciálu
uvnitř karoserie (i za pomoci nezávislého napájení vlastním aku - nabíjelo
by se při jízdě).

Nebo budu muset ke stropu z každé strany dát kamery co budou snímat změny
obrazu na zemi, protože jiná řešení mě už nenapadají. PIR zřejmě nevidí přes
okno.

Děkuji, JL.