Test LED zarovek

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Duben 3 21:06:00 CEST 2016

Pred rokem jsem koupil 2 LED zarovky 13W v Lidlu, jednu jsem minuly
tyden vracel. Zacala blikat, vysrouboval jsem ji ven a ten plast mezi
zavitem a prusvitnym vrchlikem byl uplne popraskany a ruka se na ni
nedala udrzet. Druha je v pohode. Skoda, ze je v Lidlu nemaji trvale,
musel jsem tam vratit usporku.

Martin Hanek