STM32L, STOP mod a spotreba

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Duben 2 04:36:02 CEST 2016

Takze dat si pauzu od HALu bylo ku prospechu. Problem byl, jak se dalo cekat, mezi klavesnici a zidli. Provadel jsem chybne inicializaci UARTu po vzbuzeni. Je treba jen reinicializovat pomoci HAL_UART_MspInit(&huart2). Nechapu proc me to netrklo davno, takova blbost. Jsem v STOP modu na cca 2.2uA s RTC.

Diky za vsechny rady.

Turby