MP3 stream

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Duben 1 09:38:19 CEST 2016

Pri akej bitovej rychlosti ste to testovali?
Na nete su od pomalych napr. 32 alebo 64k az po rychle 192 alebo 256 k.
Buffer 10 kB vystaci na aky cas?
Cez internet su v najhorsich pripadoch latencie az do 2 sec. A poradie
packetov nie je zarucene...
Dodo
Nezabývá se tu někdo s přehráváním MP3 streamu z internetu ala
internetové rádio? Chci udělat klukovi krabičku kde bude mít na
tlačítka třeba rádio Pohádka, Junior atd. Ještě mám chvilku čas než
povyroste :-). Dal jsem dohromady pomocí ESP8266 SDK+RTOS a VS1053
velice jednoduchý přehrávač. Funguje to včetně vytáhnutí metadat ze
streamu. Ještě schází displej a nějaké to tlačítko, zesilovač, repro a
"něco", aby to jelo i na baterii + nabiječku... Ale občas se při
přehrávání stane, že asi nedorazí nějaký paket či co (přičemž spojení
na server se nerozpadne) a celý se mi to rozjede, protože vyhledávám
metadata na určitých předem daných místech (ICY protokol), které
následně musím odstranit, aby nebránili audiu a jsou už jinde a je to
v háji. Nevím jestli je vůbec možné nějak detekovat takovéto mikro
vypadnutí spojení. Data přijímám pomocí recv funkce. Buffer, který mám
vyhrazený pro příjem streamu je dostatečný (cca 10KB) a je i při
320kbps plný na 90 a více procent. Jediné co mě napadá je při každém
přijmutí meta informace (StreamTitle tj. při změně písničky, někdy to
běží i jednou uprostřed písničky) to zasynchronizovat (zda pozice
nalezení odpovídá místu kde to má být). Samozřejmě že metadata jednou
třeba každých 16KB, ale to je v 99.99% případech 0 a StreamTitle beží
jenom na začátku písničky, někdy i jednou uprostřed, nebo při
připojení...

MG