SPI controller pre paralelnu zbernicu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 30 21:00:24 CEST 2015

No, to znie dobre. Kusok pred vianocami budeme mat opat pitku. Minuly
tyzden sme s Danom v krcme vytiahli pocitace, displeje, plosaky a ine
harabudry, nevidim dovod preco by sme tam nenakodili nejaky prevodnik.

Inak ta samodomo implementacia v programovatelnej logike nie je zly
napad. Osobne si nedokazem predstavit, ako by sa to na dialku riesilo,
aj keby mi ausgerechnet ten wek preplatil vyvojove naklady ;-)
Taketo nieco by snad mohlo vliezt aj do nejakeho mensieho CPLD, snad
64 bunkoveho - ak to ma byt len prosty SPI master bez nejakeho
zlozitejsieho riadenia. Vlastne, to je uloha ktora je priamo sita na
programovatelnu logiku.

Dňa 30. septembra 2015, 18:54, Richard Kaliciak
<hw.kaliciak na stonline.sk> napísal/a: