SPI controller pre paralelnu zbernicu

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Září 30 18:54:36 CEST 2015

Len aby to nedopadlo ako u murarov, ked s poctom orosenych stupa
odchylka od zvisleho lotu. :-)

Zatial som nasiel http://opencores.com/project,spi_master_slave a pod.,
asi si to naprogramujem sam.
(Radsej to naprogramujem vo VHDL ako pisat BTFSS :-) )

Proti paru orosenych nemam nic, ibaze najblizsie budem v BA az pocas Vianoc.