Mereni tlaku motoru

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Září 30 17:49:21 CEST 2015

To nie je VDO ale len zhodne s VDO :-). Funguju celkom dobre len nemaju
rady blizkost vyfukovych zvodov. Inak cidlo do 10Bar je dost na kocku,
nakolko tlak oleja za beznej prevadzky vacsinou nepresiahne 3-4 bary. VDO
robi aj cidla pre rozsah 6 bar/600kPa, nejdu vsak pouzit s budikom do
10bar.
Odporovy rozsah 10-180R je standardizovany vystupny rozsah roznych druhov
aotomotive cidiel.
Tu mate to cidlo z vnutra:
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9479.jpg