Re: Váha SilverCrest SPWD 180 b1 - kalibrace? factory reset?

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Úterý Září 29 09:51:04 CEST 2015

Díky za odkazy. S tenzometry jsem si už hrál, nedávno jsem si dělal svou
variantu tohoto: http://www.scottcutler.net/catpoop/catpoop.html ;-) Toto
vypadá opravdu spíš na nějaké SW přenastavení - váha ukazuje stejně bez
ohledu na změnu zatížení na desce směrem k jednotlivýn roihům (resp. s
běžnou odchylkou v řádu desetin procenta). Takže asi reklamace...

Zdraví,

RT