Re: OT: Tísňové linky (bylo: Re: OT: Co se mů e stát v USA...)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Září 29 07:35:25 CEST 2015

No jasně, to jsem zapomněl zmínit - jedinou výjimkou je Ostrava, kde
mají integrované bezpečnostní centrum, takže tam je možné i tohle. Ona
Ostrava je tak nějak ve všem trochu odlišná, protože tam do záchranných
složek sype nemalé peníze město.

I tak by ale mělo platit, že informace od vás vytěží některý z operátorů
a výkonným složkám je předává v datové podobě. Podstatné je, že jste
nemusel nikde čekat ve frontě a to se snad povedlo.

JMN

Dne 25.9.2015 v 13:36 Marek Sembol napsal(a):
> Poznatek z dnesniho rana, na dalnici mezi FM a Ostravou horel nejaky
> autojerab, tak jsem zavolal 150. Chlapek se mi predstavil jako
> "mestska policie ostrava" Kdyz jsem se podivil, ze jsem chtel mluvit
> se soptikama, tak mi rek, ze maji obsazeno, tak mne to hodilo k nemu.
> Urceni polohy a co hori si ode mne vzal, pry to hasicum vyridi.
> Marek

>>> 155 - zachranka