Re: Váha SilverCrest SPWD 180 b1 - kalibrace? factory reset?

Roman Trunk trunk.roman na gmail.com
Pondělí Září 28 21:02:41 CEST 2015

Díky za reakci. Tato váha má jen tři dotykové ovládací prvky (šipka nahoru,
šipka dolů a SET). Přepínání jednotek normálně funguje, ale všechny hodnoty
také podělené 2,4. Mám za to, že váha se nějakým chmatem rekalibrovala -
tuším mám pocit, že když se restartovala, na displeji se objevilo číslo
něco přes 2000 - teď se při vložení baterky krátce objeví 60xx. Nedaří se
mi ale najít způsob, jak dosáhnout vynulování / možnosti číslo změnit...

RT