SMD marking code

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Září 28 15:17:46 CEST 2015

Ten program jsem napsal já. Data tam jsou taková jaká se mi podařilo
posbírat. Aktualizace je možné nalézt na http://ok1uga.nagano.cz/smd.htm
. Už jsem se ale dlouho k žádným novým datům nedostal takže není co
aktualizovat. Původně byla představa, že si lidi dopíšou součástky se
kterými se setkají a pošlou mi export. Já bych z nich vždy časem udělal
aktualizace. Bohužel mi nikdo za celou dobu nic neposlal.

     Martin