Prechod z Eagle na Kicad

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 28 13:37:59 CEST 2015

ten nefunkcny help sa da zatial vyriesit cez enviroment variable KICAD
pise sa o tom v bug reporte. mne to uz funguje

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, September 28, 2015 12:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prechod z Eagle na Kicad

Ano, též mi nejde help, nebo alespoň nešel, když jsem ho chtěl. Též mě překvapil ten divný požadavek ohledně openGL.

PH

-----------------------------
From: Zuffa Jan
Ten skrip stale nedorazil :):):)
Poslite mi ho pls na moj mail.
Cez vikend som sa trochu hral a narazil som na par drobnosti.
V poslednom release nefunguju helpy subory su tam ale kicad ich nevie najst - to zreportujem autorom ale chcem sa  opytat ci to zaregistroval aj niekto iny.
Dalsia vec je routovanie dif. parov. To vyzaduje prepnut draw engine na OpenGL. co je asi na beznych kancelarskych pc problem pretoze je silne zavisle na implementacii ovladacov grafiky vyrobcov. Skusal som 3 pc (starsie cca 5-6 rokov) a jeden nejde vobec (ma len opengl 1.1) druhy hlasi "cannot connect shader"
a treti hlasi nejaku inu chybu.
Priznam sa, ze ma dost prekvapilo ze routovanie vyzaduje "gaming" graficku kartu. Nechapem co viedlo autorov k takemuto nelogickemu kroku.
A posledna vec, nepodarilo sa mi najst ako vyexportovat sloty a v-drazky pre itead.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Horák Kdysi jsem si napsal php skript, který vzal knihovnu a vyplivl stránku s obrázky. Kdyžtak to můžu najít a poslat.