Tiskárna Minolta PagePro1350W - špiní válec

Pondělí Září 28 13:00:12 CEST 2015

Zdravíčko a hezký státní svátek přeji...
Výše jmenovanou tiskárnu jsem po vyčerpání originál toneru osadil kazetou ze stejné ale porouchané tiskárny (sestřence odešla elektronika) a pořád mi špiní tisk - jednak tenká svislá linie téměř přes celou stránku, druhak vodorovná šmouha přes celou šířku zopakovaná 3x na stránce (asi souvisí s obvodem selenového válce). Očistil jsem selenovic válec ale nepomáhá to. Je nějaký jednoduchý postup jak 100hoven? Napadá mně přesypání toneru do původní kazety ale toho se trošku obávám.

Kručinský