Prechod z Eagle na Kicad

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 28 12:58:28 CEST 2015

Ano, též mi nejde help, nebo alespoň nešel, když jsem ho chtěl. Též mě
překvapil ten divný požadavek ohledně openGL.

PH

-----------------------------
From: Zuffa Jan
Ten skrip stale nedorazil :):):)
Poslite mi ho pls na moj mail.
Cez vikend som sa trochu hral a narazil som na par drobnosti.
V poslednom release nefunguju helpy subory su tam ale kicad ich nevie
najst - to zreportujem
autorom ale chcem sa  opytat ci to zaregistroval aj niekto iny.
Dalsia vec je routovanie dif. parov. To vyzaduje prepnut draw engine na
OpenGL. co je asi na beznych kancelarskych
pc problem pretoze je silne zavisle na implementacii ovladacov grafiky
vyrobcov. Skusal som 3 pc (starsie cca 5-6 rokov)
a jeden nejde vobec (ma len opengl 1.1) druhy hlasi "cannot connect shader"
a treti hlasi nejaku inu chybu.
Priznam sa, ze ma dost prekvapilo ze routovanie vyzaduje "gaming" graficku
kartu. Nechapem co viedlo autorov
k takemuto nelogickemu kroku.
A posledna vec, nepodarilo sa mi najst ako vyexportovat sloty a v-drazky pre
itead.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Horák
Kdysi jsem si napsal php skript, který vzal knihovnu a vyplivl stránku s
obrázky. Kdyžtak to můžu najít a poslat.