dalsia mikrofoto kremika, tentokrat tranzistorovy par

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Září 28 10:22:18 CEST 2015

Ak dobre pozeram, v DS
http://www.nxp.com/documents/data_sheet/BC847BS.pdf nevidim nijake
vzajomne parametre, trebars odchylky zosilnenia, Ube alebo zvyskoveho
prudu. Na rozdiel od takeho CA3046
http://www.eletrica.ufpr.br/ufpr2/professor/36/TE215/CA3046.pdf ktory
je robeny na jednom kuse kremiku.
Takze ten dvojity trand je dvojity len preto, aby bol dvojity - jeden
usetreny krok pri osadzani, na nic ine nie je prihliadane.

Dňa 28. septembra 2015, 10:17, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: