OT C kviz

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 25 23:15:17 CEST 2015

Chcel som to skusit aj na inych kompilatoroch, ale:
- XC16 od Microchipu (zalozeny na GCC) mi hadze podobne chyby ako ten
MIPS-ovy GCC 4.5
- XC8 od Microchipu (Hi-Tech premalovany na zeleno) zas nepozna
keyword 'packed', bez keywordu zas hubuje na inicializator
- SDCC verzia 3.4 aj 3.5 sa zasekne na inicializatore, takisto ako
- AVR GCC 4.8

MIPS GCC sme teda skusali, x86 aj 64-bit GCC kolega Mraz a ty to
predpokladam riesis pre ARM GCC. Nie som si isty, ci mam este nejaky
iny C kompilator tutok poruke. Ci to je sucast kvizu?

Dňa 25. septembra 2015, 22:11, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: